FABIA 1.9 SDI, Dizel 47/64(kW/KM), 2000-2008, ASY

Servis z menjavo olja

94,07 €

Paket nudi servis z menjavo motornega olja, originalni oljni filter proizvajalca vozil in tesnilo ter delo menjave olja na pooblaščenem servisu. 


Originalno motorno olje in oljni filter


Menjava motornega olja in oljnega filtra


2-letno jamstvo na vgrajene originalne dele


Asistenca - jamstvo mobilnosti
/ preberite več +  

  • Oljni filter ima visoko zmogljivost zbiranja umazanije,
  • ker z optimiziranjem porabe goriva in emisij aktivno pomagajo varovati okolje,
  • ker tesni zgorevalni prostor in ga zaščiti pred korozijo,
  • ker so filtri posebej prilagojeni zahtevam posameznega tipa motorja,
  • ker pripomorejo tudi k ohranjanju moči motorja,
  • ker je z njimi zagotovljena dolga življenjska dobavseh komponent motorja,
  • ker filter zagotavljajo dovod olja v vseh pogojih delovanja,
  • ker oljni filter učinkovito filtrira umazanijo, saje in kovinske delce ter  tako ohranja kakovost olja, zmogljivost in varčnost motorja,
  • ker imajo filtri priključne dele, ki se natančno prilegajo, in kakovostne tesnilne materiale,
  • ker so filtri odporni proti visoki temperaturi.

Z rednimi servisi menjave olja in oljnega filtra boste podaljšali življenjsko dobo vašega vozila. Da vam bo vožnja z vašim vozilom še dolgo v veliko veselje in da bo raven varnosti vedno tako visoka kot na začetku, vam svetujemo, da ob menjavi olja menjate tudi oljni filter. Če oljnega filtra ne zamenjate hkrati z oljem, lahko s svežim oljem v filtru odstopi že izločena umazanija. Vedno upoštevate servisne intervale, ki jih je predpisal proizvajalec. Servisne intervale najdete v servisni knjižici, ki je priložena vozilu.

Previdnost ni nikoli odveč!
Da bosta motor in posledično vaše vozilo delovala pravilno, bodite pozorni tudi na druge komponente, ki pripomorejo k delovanju motorja: oljna črpalka, ki je nameščena pred oljnim filtrom ter zagotavlja stalno dovajanje in kroženje olja v motorju ter zmanjšuje padec tlaka, ki ga povzroča oljni filter in motor, kjer se s filtriranim oljem prek oljne črpalke mažejo zlasti valji, bati, drsni ležaji in ročična gred. Olje se zbira v oljnem koritu in prek oljne črpalke kroži znotraj motorja.

  • Povečana poraba goriva in povečane emisije,
  • znaki obrabe v motorju,
  • postopna izguba moči/zmanjšanje največje hitrosti,
  • iztekajoče olje,
  • raskav hrup v motorju zaradi okvarjenega ali zasičenega oljnega filtra.
  • Da kakovost oljnega filtra vpliva na zmogljivost in porabo goriva?
  • Da so za različne tipe motorjev na voljo različni oljni filtri?
  • Da lahko cenejši konkurenčni filtri povzročijo visoke posledične stroške zaradi dragih okvar motorja?
  • Da veliko filtrov na tržišču ne ustreza strogim zahtevam standardov DIN, tako da se npr. pri ekstremnih temperaturah pojavi netesnost?
  • Da z rednimi servisnimi pregledi dosežete optimalno porabo in s tem privarčujete denar?
  • Da lahko zaradi zamujene menjave olja nastanejo okvare na mehanskih delih v motorju ter tesnilih?
  • Da že najmanjši delci umazanije v olju kot smirkov papir drgnejo motorne komponente in jih lahko poškodujejo?
  • Da mora oljni filter strokovno odstraniti partner družbe proizvajalca vozil po predpisih o posebnih odpadkih, s čimer varujemo okolje?
  • Da je treba upoštevati navodila proizvajalca glede količine in sestave olja?
  • Da oljni filter vpliva na dolgo življenjsko dobo motorja?
  • Da je treba nivo olja redno kontrolirati?

Priporočamo tudi