
FABIA 1.9 SDI, Dizel 47/64(kW/KM), 2000-2008, ASY
Originalni zadnji izpušni lonec z vgradnjo
248,28 €
Paket nudi vgradnjo originalnega zadnjega izpušnega lonca proizvajalca vozil na pooblaščenem servisu.
Originalni zadnji izpušni lonec
Vgradnja izpušnega lonca
2-letno jamstvo na vgrajene originalne dele
Asistenca - jamstvo mobilnosti / preberite več +
- Ker ustrezajo serijski proizvodnji novih vozil,
- ker so izdelani v skladu z visokimi standardi,
- ker imajo odlične lastnosti akustičnega dušenja zvoka, zato so še posebej učinkoviti pri dušenju hrupa motorja,
- ker so bili temeljito testirani glede protitlaka in zato zagotavljajo, da motor ohranja optimalno moč,
- ker izpolnjujejo izredno zahtevne standarde in lahko prenesejo ekstremna temperaturna nihanja,
- ker so odporni proti koroziji in vročini,
- ker ohranijo polno funkcionalnost v dolgi življenjski dobi (približno 8–10 let),
- ker imajo sistem za izločevanje kondenzata, ki zmanjšuje pojav korozije,
- ker se popolnoma ujemajo z lastnostmi motorja,
- ker se pri izdelavi uporabljajo samo visokokakovostni materiali (nerjavno jeklo), ki poskrbijo za posebej dolgo življenjsko dobo.
Zadnji izpušni lonec zmanjšuje emisije hrupa. V izpušne lonce so vgrajeni glušniki, ki zmanjšujejo in ublažijo močne sunke (poke), ki izhajajo iz zgorevalnih komor, do te mere, da predpisana raven hrupa ni prekoračena. Izpušni lonec vpliva tudi na pretok izpušnih plinov med dušenjem zvoka na način, da se ohranja optimalna moč motorja.
Previdnost ni nikoli odveč!
Za pravilno delovanje zadnjega izpušnega lonca je priporočljivo, da se vzdržuje tudi ostale pomembne komponente, med katerimi so katalizator, ki ga povezovalne cevi povezujejo z glušniki, izstopna izpušna cev, preko katere so speljani izpušni plini in deli za pritrditev izpuha, ki fiksirajo izpušni sistem pod vozilom in ublažijo vibracije na dno vozila.
- Znatno zvišanje ravni hrupa,
- žvenketajoč zvok, ki ga povzročajo zrahljani deli v glušniku ali nosilci izpuha,
- uhajanje več dima skozi luknje, ki so nastale zaradi korozije,
- sledi saj in rjavenje so znaki netesnosti ali poškodovanih območij.
- Da bi bil vsak zgorevalni cikel motorja brez glušnika tako glasen kot zvok, ko poči pnevmatika?
- Da zlasti na krajših razdaljah kondenziranje vodne pare in drugih ostankov snovi v izpušnem sistemu povzroča korozivno zmes, ki načne izpušni lonec od znotraj?
- Da je lahko po popravilu izpušni sistem polno funkcionalen samo, če je uporabljen nadomestni del, ki je skladen z njim?
- Da so originalni izpušni lonci proizvajalca vozil lahki in zato optimizirajo porabo goriva?
Priporočamo tudi

FABIA 1.4, Bencin
50/68(kW/KM), 2000-2008
AME
Originalne zavorne obloge (komplet spredaj) z indikatorjem obrabljenosti z vgradnjo (Z indikatorjem)79,55 €

FABIA 1.4, Bencin
50/68(kW/KM), 2000-2008
AME
Originalni zavorni koluti in obloge (komplet spredaj) z vgradnjo209,32 €

FABIA 1.9 SDI, Dizel
47/64(kW/KM), 2000-2008
ASY
Originalne zavorne obloge (komplet spredaj) z indikatorjem obrabljenosti z vgradnjo (Z indikatorjem)79,55 €

FABIA 1.9 SDI, Dizel
47/64(kW/KM), 2000-2008
ASY
Originalni zavorni koluti in obloge (komplet spredaj) z vgradnjo209,32 €

FABIA 1.2 12V, Bencin
47/64(kW/KM), 2000-2008
BME
Originalne zavorne obloge (komplet spredaj) z indikatorjem obrabljenosti z vgradnjo (Z indikatorjem)92,45 €

FABIA 1.2 12V, Bencin
47/64(kW/KM), 2000-2008
BME
Originalni zavorni koluti in obloge (komplet spredaj) z vgradnjo200,11 €

FABIA 1.2, Bencin
40/54(kW/KM), 2000-2008
BMD
Originalne zavorne obloge (komplet spredaj) z indikatorjem obrabljenosti z vgradnjo (Z indikatorjem)79,55 €

FABIA 1.2, Bencin
40/54(kW/KM), 2000-2008
BMD
Originalni zavorni koluti in obloge (komplet spredaj) z vgradnjo